– Med all respekt, Statsråd: Eg kunne ikkje ha brydd meg mindre

0
778

I denne kronikken av ordfører Leiv Rygg (SP) i Bygland  kommenter han det tilskuddet som kommunene får i forbindelse med utredningsarbeidet:

– Hjarteleg takk for brev med invitasjon til kommunereform. Det er hyggjeleg å høyre at vi småkommunar også er verd å få nokre gulrøtter om vi slær oss saman. Og tusen takk for dei 100.000,- til å greie ut dette. Dei pengane kjem godt med, kan du tru, det er reint så vi må ha ekstra budsjettmøte for å finne ut kva vi skal bruke dei til.

– Elles så ser eg at vi ikkje fær dei 100.000,- til utgreiing om vi ikkje gjer vedtak våren 2016. No skal vi utgreie hjå oss, og vi skal nok høyre med innbyggjarane våre og. Vi skal gjere ein god og grundig jobb i vårt eige tempo. Tilskotet kan det godt hende vi misser av den grunn, men med all respekt, statsråd – eg kunne ikkje brydd meg mindre.

Les hele kronikken