Personvernregler for lokalsamfunnsforeningen.no

Våre brukeres privatliv er svært viktig for oss. Vi har derfor laget dette dokumentet for å gi deg en oversikt over hva slags personlig informasjon som automatisk blir mottatt og samlet på lokalsamfunnsforeningen.no, og hvordan den brukes.

Dersom du trenger mer informasjon enn det du finner her, eller har spørsmål om våre regler for personvern, ta gjerne kontakt med oss.

Loggfiler

Som de fleste andre nettsteder, bruker vi loggfiler.

Loggfilene inneholder lesernes IP-adresse, type nettleser, nettleverandør, datostempel, hvilken nettside de kom fra/forlot oss på, og hva de klikket på under besøket.

Ikke noe av informasjonen i loggfilene kan kobles til deg personlig, og vi kan dermed ikke identifisere deg ut fra loggfilene.

I tillegg gir de oss statistikk som vi bruker til å gjøre nettsidene våre bedre for brukerne våre.

Informasjonen vi samler inn bruker vi til å analysere trender og brukeradferd, slik at vi kan gjøre nettsidene våre bedre for deg som besøker oss på nett. Informasjonen vil kun benyttes internt og vil ikke videreføres til noen 3. part og/eller andre personer utenfor lokalsamfunnsforeningen.no. Vi lagrer aldri informasjon som kan identifisere deg personlig.

Analyseverktøy for webstatistikk